Avon,

Avon Ultra Colour Lip Crayon Kalem Ruj İnceleme

12:38 chunlibeauty 11 Comments


Kasım ayının ilk gününden herkese merhabaa! :) Kalem rujları ne kadar sevdiğimi takip eden arkadaşlarım az çok bilirler.. Bugün de sizlerle kalem ruj furyasına katılan Avon' un Ultra Colour Lip Crayon (Kalem rujlarını) paylaşıyorum.

 Avon Ultra Colour Lip Crayon diğer kullandığım kalem rujlardan biraz daha farklı bir yapıya sahipler.
Pigmentasyonları çok başarılı. Dudak örtücülükleri bir çok kalem ruja göre çok daha iyi. Zaten son zamanlarda sıkça duyduğumuz Ultra colour teknolojisiyle üretilmiş.
 Ruj tanıtımında dudak renginiz önemli etkendir. Ben de durduğu gibi sizde durmayabilir. Bu sebeple kolda duruşunu gün ışığında ayrıca fotoğrafladım;

İçerisinde minik minik ama oldukça yoğun simler bulunuyor. Sim bulunmasa daha iyi olabilirdi.. Neden sim katmışlar anlam veremedim.. 
Kalıcılıkları orta ama bir çok kalem ruja göre daha iyi.. 
Denediğim diğer kalem rujlara göre nemlendirme özelliği daha az..  Yine de içeriğinde ki E vitamini sayesinde dudakları çok kurutmuyor..
Kalem şeklinde olması dudağınızı güzel çerçevelememize olanak sağlıyor. Bu sayede daha dolgun dudaklara sahip oluyorsunuz. 
Sürümleri içerisinde ki sim nedeniyle biraz pütürlü. Sürerken hafif ıslak gibi bir his veriyor
Asansör ambalaja sahip. Bu tarz kalemlerde bence kesinlikle olması gereken bir sistem. Büyük kalemtraş vs almak zorunda kalmıyorsunuz.
Çok hoş, ultra hafif tropikal bir kokusu var
 Tr kataloğunda  5 renk yer alıyor.   
12. katalogda indirimli olarak 14,10TL ye satılıyor..
Renklere detaylı bakacak olursak; 
 Showstopper Pink;
Mavi alttonlu canlı bir pembe.. Abalajında biraz daha şeker pembesi gibi dursada dudaklarda hafif mora çalan bir renge sahip. Sanırım en iddialı renklerden biri bu.. :)
Ambalajıyla dudakta görünen renk farkını daha iyi görebilmeniz için;


 Carefree Coral.. Hafif turunculuk ve kahvelik barındıran hoş bir renk.  Renk olarak Clinique 04 Heftiest Hibiscus rengini anımsatıyor. O daha parlak bitişe sahip, Avon Carefree Coral ise içinde sim bulunan biraz daha mat bitişe sahip. 


 Fresh Fuchsia.. Işıltılı mor&mürdüm arası bir renk.. Sonbahara yakışan dudaklarda gayet güzel duran bir renk.. :) Pınar'ın favorilerinden biri
 
 Reddy For Me.. Kırmızııı!  Keşke simsiz olsaydım dedirtti..


 Mauve Model.. Bu renge ne desem tam bilemedim.. Sonbaharı anımsatan dudakta duruşu gayet şık olan bir renk. 
  
Bu kalem rujlardan alıp deneyen varsa yorumlarını bekliyorum.. Denemeyenler de en çok hangi rengi beğendi acabaaa? :)

Benzer Yazılarım

11 yorum:

  1. Mauve Model rengi sende çok hoş durmuş bayıldım hatta

    YanıtlaSil
  2. Renklerini çok beğenmedim sadece mauve model güzel

    YanıtlaSil
  3. renkler güzel de sanki simleri rahatsız bir görünüm veriyor, yine de sana yakışmış

    YanıtlaSil
  4. renklerin hepsi bir birinden güzel avonun zaten her rujunu beğeniyorum yapısını kalitesini..Sizede bütün renkler çok güzel durmuş..Benim bunları deneme fırsatım olmadı henüz fakat bana günlük kullanıma çok fazla simli parıltılı geldi..

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel ama en çok Mauve Model rengini beğendim ve sana en çok onu yakıştırdım. :)

    YanıtlaSil
  6. carefree coral benlikmiş sanırım alırım onu...

    YanıtlaSil
  7. Mouve sana çoook yakışmış, ben kırmızıyada bayıldım;)

    YanıtlaSil
  8. renkler çok yakışmış, ancak çok pütür pütür bir görüntüsü var ...

    YanıtlaSil
  9. Reddy For Me yi almıştım çok parlak olsa da bu tonu sevdiğimden sorun yaşamadım :)
    http://masumkedi87.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Mauve Model sana çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  11. Diğer kalem rujlarıma göre en vasatı bu bence. Ama günlük kullanım için ortalama bir ruj. Simli yapısı olmasa daha çok beğenebilirdim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara