Far Bazı,

Catrice Prime And Fine Far Bazı

09:00 chunlibeauty 4 Comments

Bugün uygun fiyatlı  Catrice Prime And Fine Eyeshadow Primer'i sizlerle paylaşmak istiyorum. Ama öncesinde Far bazı nedir, hangi durumlarda kullanmalıyız sorularına kısa bir bilgilendirme yapmak istiyorum.


Far bazı göz makyajına başlamadan önce uygulanan, uyguladığımız farın rengini daha canlı gösteren ve gün boyu göz makyajımızı sabitlememizi sağlayan ürünlerdir
Piyasada bir çok  markada far bazı bulabilmemiz mümkün. Bazıları sıvı, bazıları da kremsi bir kıvama sahip olabiliyor.
Ayrıca transparan ya da göz kapaklarınız damarlı bir yapıdaysa bunu kapatacak türde renkli far bazlarını ihtiyacınıza göre seçebilirsiniz.
Bana gelecek olursak sadece liner sürecek olsam bile far bazı kullanmaya özen gösteriyorum. Hafif yağlı bir göz kapağına sahip olduğum için hem far da, hem de linerlar da akma problemi yaşıyorum. Bu sebeple benim için baz kullanmak günlük makyaj rutinimde vazgeçilmezler arasında. 

Catrice Prime And Fine Far Bazının özelliklerine bakacak olursak;

Aplikatör uçlu bir ambalaja sahip. Kapağını çevirip çıkarttığımız gibi direkt göz kapağına uygulama yapabiliyoruz.

Gördüğünüz gibi açık bej renginde bir ürün. Ancak dağıtınca tamamen transparan bir hal alıyor. / Göz kapağınız damarlı ise bu görünümü kapatmayacaktır. 


Farın rengini belirginleştirmede gayet başarılı. 


Sabitleme özelliği benim gibi yağlı göz kapaklarına sahip biri için ortalama düzeyde. Benden daha yağlı göz kapaklarının memnun kalacağını düşünmüyorum. Ama göz kapaklarınız yağlı değilse ve farın rengini belirginleştirip kalıcılığını arttırmak için uygun fiyatlı bir baz arıyorsanız bu ürüne göz atabilirsiniz.
5ml ve 13tl civarında bir fiyatı var.
Catrice ürünleri Rossman mağazalarından satın alabilirsiniz.

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. Günlük olmasa da özel günlerim için far bazım olmazsa olmaz. Catrice' ye de göz atacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benim göz kapağım biraz yağlı o sebeple günlük kullanmak zorunda kalıyorum. Denerseniz yorumlarınızı okumayı çok isterim :*

      Sil
  2. Catrice i hiç denemedim ama ilk fırsatta göz atacağım som zamanlarda çok paylaşılır oldu ve genelde olumlu yorumlar alıyor urunleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de ilk geldiğinden beri hep olumlu yorumlar okudum :) Denersen ve yorumlarsan mutlaka okurum :*

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara