Denedim,

ikoo Saç Fırçası İncelemesi

13:23 chunlibeauty 6 Comments

Geçen gün arkadaşlarımla Douglas mağazasındaki ürünleri karıştırırken gözüme İkoo ürünleri çarptı.. Marka hakkında daha önceden bir bilgim yoktu, biraz inceledim ve Tangle Teezer tarzı fırçaları olduğunu fark ettim. 



  Fırçanın renkleri ve tutuşu inanılmaz hoşuma gitti.  Tangle Teezer tarağımı da kaybetmişken bu markayı denemek istedim.
Öncelikle bu fırçanın tutuşu çok daha rahat geldi. Başımın şekline uyum sağlayan hafif kıvrımlı (mouse gibi) bir fırça.
 Çin akapunktur ilkelerine göre  Münih kökenli bir firma olan IKOO tarafından tasarlanmış,
Saçı rahatlıkla açarken aynı zamanda kafamızdaki özel noktaları uyararak kan dolaşımımızı hızlandırıyor. Bu arada ufak bir dipnot eğer dipten saç dökülmesi sorununuz varsa başınıza ve boyundan başınıza giden damarlara masaj yapmanızı öneririm.

Saça parlaklık kattığını iddia ediyor bunun nedeni pürüzsüz tarama ve masaj etkisinden dolayı olabilir.
Saçlarım sadece uçlardan koparak dökülüyor. Bu tarak sayesinde uçlardan kopmalar epey azaldı.  
 İkoo fırçaları hayvansal ürün kullanılmadan üretilmi.. (Üretiminde , Ikoo nun geliştirdiği kilitleme tekniği sayesinde, uhu kullanılmamış)
Yüksek dereceli reçine ve akrilikten yapılmış bir malzemeye sahip.
Diğer klasik fırçalara göre çok daha kolay temizleniyor. 
Büyük ve çanta boyu olmak üzere iki çeşidi var. Bir de dış görünüş metalik ve klasik olarak ikiye ayrılıyor. Ben metalik olanı tercih ettim.
Bu marka sadece Douglas mağazalarında satılıyor.
Fiyatı 74.90tl

Bir de bu markanın fazlasıyla merak ettiğim tarak şeklindeki saç düzleştiricisi var. Sanırım şu anda Türkiye'de yok ama gelirse denemeyi çok isterim.
Sizlerin de ilgisini çekeceğini düşündüğüm için videosunu ekliyorum;



Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. Saç düzleştiricisinin fiyatı nedie acaba?

    YanıtlaSil
  2. Snapte saclarina etkisini gorunce aklima yazdigin urunlerden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) saçlarım banyodan sonnra çok düğüümleniyor bu sebeple bu tarz taraklar iyi açıyor :)

      Sil
  3. halı fırçasına benziyor :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara