Kozmetik,

MAC Paint Pot Painterly (Far bazı)

16:36 chunlibeauty 6 Comments


Tek far bazım painterley rengi :) Ten renginde olan bu baz farlarimizin uzun süre dayanikli olmasini sagliyor.. Benim gibi teninde makyaj durmayanlar icin ideal bir ürün :) Severek kullandigim ve ikinciyi tereddüt etmeden aldigim ürünler arasindadir kendisi :)


Fiyati en son baktigimda 39 TL civari olan bu ürün  uzun süreli kullanimi dolayisiyla hakkini veriyor.. 
Kullanimi nasil derseniz? Concealer fircanizla rahatlikla uygulayabilirsiniz.. Fircam yok derseniz parmaklarinizlada ayni sonucu elde edebilirsiniz :) ama pek tavsiye etmem (kavanoz tipi ürünlere parmaklarimi daldirmayi hic sevmiyorum miKrop kapicakmi$im gibi hissediyorum )

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. ben de paint pot painterlymi çok seviyorum bir senedir ancak yarısı bitti,gün sonuna dogru hafif topaklanma gene oluyor gerçi ama benim göz kapaklarım o kdr yağlı ki o batmıyor ban .bu hafta unutmuşum getirmeyi sabah göz makyajı yapmadım o derece bağlıyım ben bu ürünr :)

    YanıtlaSil
  2. ;) ayni benimde göz kapaklarim cabuk yaglaniyor o yüzden böyle ürünler cok i$e yariyor

    YanıtlaSil
  3. bu soruma cevap verirseniz çoook memnun kalacagım..
    bende kullanıyordum alalı 4 ay kadar olmustu ama şimdi o kadar sertleşti katılastıki elime gelmiyor fırcada yapısı kalıyoor ne yapmalııyııım???
    alısınca onsuz makyaj puuff ucuo gidio gibi...selin

    YanıtlaSil
  4. merhaba selin :) benim $u ana kadar paintlerim hic kurumadi.. Cünkü kurumamasi icin agzini cok acik birakmamaya calisiyorum.. Ancak Justmakeupun sitesinde bunun icin bir post var istersen onu oku canim ;)
    http://just-makeup.net/kurumus-paint-pot-icin-cozum-onerisi

    YanıtlaSil
  5. cnm teşk.ederim canımsııın ...ben de mixing medıum yk malesef macta yok suan yakın illerimde:D bu gliserinli tarifi yrn yapmaya çabalayacım...
    paıntlerin kurumaması dileğiyle:D

    YanıtlaSil
  6. :) evet en iyisi dikkatli kullanip hic kurutmamak bide kapaliyken kapagi ters vaziyette dursun daima yani ba$a$agi dursun

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara