Golden Rose,

Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara-Siyah

10:30 chunlibeauty 6 Comments

"Geliştirilmiş yeni formülü ve son teknoloji ile üretilmiş özel tasarım esnek plastik fırçası ile kirpikleri tek tek tarayarak dipten uca %100'e varan, maksimum kıvrılma ve olağanüstü uzun, dolgun bir görünüm sağlar.
İçeriğindeki yoğun siyah micro-black pigmentler kirpiklerinize gün boyu daha siyah, uzun ve gür; mükemmel bir görünüm kazandırır."
Bu rimeli kardeşim almış banada denemem için verdi.. Performans bakımından fiyat=kalite düşünecek olursak tatmin edici düzeyde.. Kirpiklerim kıvırık olsun dolgun olsun diyorsanız pek tavsiye etmem belirgin ve uzun olsun diyorsanız deneyebilirsiniz..

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. Türk markalarında golden rose vazgeçilmezimdir. Ürünlerini geçmişte ve hala da kullanmaktayım.


    Kirpiklerindeki etkisini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende golden rose ürünlerinde allık ve far larına sahibim ama rimelinin güzel olabileceğini hiç düşünmemiştim..

    kirpiklerinde görüp begenip almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım. ben de gecen gün ilk kez bir rujunu aldım ve çok begendim :)

    YanıtlaSil
  4. te$ekkürler fıstıkLAar :D siz üsenmeyip yorum yazdınız bende üşenmeyim resimlerini cektim sizin icin :) edit yapıp swatchini ekledim

    YanıtlaSil
  5. bende kullandım bu rimeli.çok sevdim birkere ben rimel kullanırken hep gözlerim sulanır yanar bunda hiç böyle olmadı.yanlız dikkat et kapağı çok çabuk kırılıyor ve çabuk kuruyor tek kötü yanı bu ama ben gene alırım çünki hiç sıkıntı yaşatmadı bana.sadece çabuk biritmek gerekiyor birde açarken çokkk nazik davran :))

    YanıtlaSil
  6. etkisi süper olmuş :) Çoğu pahalı markadan daha güzel yapmış bence... Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara