Nars,

Nars Turkish Delight (pink sorbet) Swatches

15:00 chunlibeauty 8 Comments

Şu yazımda bahsetmiştim  TIK TIK bu glosumuu :D ama sizler icin dudaktaki görüntüsünü cekip yayınlamamışım!! hadi bakalım bugünde bu güzel glosumu sürüp arkadaşlarımla payla$ayım dedim :)
Kim Kardashian'ın en cok tercih ettigi gloslardan biri :D hatunada cok yakışıyor.. Esmer bomba!! O  bu gLosun altına MAC Angel ruju kullanıyor ve oldukca güzel nude bir ton elde ediyor resimdede olduğu gibi :D


 

Benzer Yazılarım

8 yorum:

  1. Oo pekguzelmis,gule gule kullan tatlim

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğendim!

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyordum bu rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. çok yakışmış, KK'deki kombinasyona da bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş rengi ve de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bu gloss benim de listemde, ablama yakışmış :) yalnız kim kardashian iyi hoş da şu kaşlarını hortlak gibi boyamasa :P iki parmak kalın kaş bi de boyalı simsiyah hiç sevmem :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelll tamm bahar rengii ohhhh=)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan tatlişkom :) çoook yakışmış ah nars diye deliriyorum aşerenler gibi :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara