Cilt Bakımı,

Missha BB Cream & Yüz Kontürleme

12:00 chunlibeauty 25 Comments

Missha Perfect Cover BB Cream nedir diyenler için??
Özellikle Aysa'lı ların sık kullandığı BB ürünler şimdi Ülkemizde de oldukça popüler hale geldi..  Özellikleri nedir diye soruyorsanız; Öncelikle bu bir fondöten değildir diyerek bir açıklama yapmak gerekir sanırım.. :)
Özellikleri
Nemlendirme
Kırışıklık Geciktirici
Ten tonunu düzgünleştirme
Gözenekleri tıkmayan  yapıda
42 SPF Güneş Koruyuculu
ve en güzelide Orta düzeyde kapatıcılık sağlaması
Dipnot: Pembe alt tonlu ciltlerde daha güzel sonuçlar alabilirsiniz

Ebaydan satın aldığım satıcı ; Bello Girl

P.S: Diğer Yüz kontürleme videom için TIK TIK

Benzer Yazılarım

25 yorum:

  1. Busecim:) Cok tatli gorunuyorsun. Bu urunu bilmiyordum.Tanitim icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Benim de sevdiğim bir ürün ama şu ara ten rengim koyu olduğundan kullanamıyorum. Yine de bu ürünü fondötene çok benzetiyorum, kullandığım çoğu fondötenden daha kapatıcı, bir de ben üstüne özellikle burun, alın ve çene kısmıma pudra uyguluyorum çünkü bu kısımlarda en ufak bir parlaklık olmasından hoşlanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    bu urunu yaklasık 6 ay once kesfettım ve bugune kadar fondotenden sıkılıp suremeyen ben buna bayıldım cunku cok hafıf ve hıssedılmıyor cok cabuk yuze kendını sabıtlıyor 24 saat yuzumde kaldıgını bılıyorum ben:)cok cok azı bıle yuz ıcın yeterlı cunku surdukce kendını dagıtıyor ten rengıyle butunlesmesı de ayrı bır mucıze:)vıdeolarını severek ızlıyorum ama sanırım işyerınden cekıyorsun ve cok parlama yapıyor ısık cok yogun, perde kapatma sansın varsa oyle cekermısınnn lutfeeennn:))kendıne ıyı bakk bu arada koyu goz makyajını denemelısın sana cok yakısır:)

    YanıtlaSil
  4. bu ürünü bılmıyorum ama canım allığı kesınlıkle doğru yere harıka uyguluyorsun ;) öpüldün...

    YanıtlaSil
  5. 3-4 ay önce aldığım ara sıra kullandığım bu ürünü tanıttığına çok sevindim. sanırım ilk türk videosu olmuş senin çekimin..(en azından ben hiç bulamamıştım) sayende alacak arkadaşlar kolaylıkla karar verecekler.. eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ah bide tr de veya da türk bloglarında satışa çıksa ... kredi kartı kullanmayanlar napsın

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan bende adsız arkadaşımıza katılıyorum hatta buse'cim neden sen alıp bize kapıda ödeme ile kargo yspmayasın dimi ama bi degerlendirsene bu fikri gerçekten bayıldım ben:))
    (bu arada tabii kaarınıda koyarak)
    tşklerr..
    (umarım kızmazsın sadece bi öneri)

    YanıtlaSil
  8. Pelin güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :D Ürünü sevdim tavsiye ederim denemekten zarar gelmez :D

    Zewzeq aynen kapatıcılığı memnun edici düzeyde :) Bende MSF ile üzerinden hafifçe geçiyorum

    meritamon aynı fikirdeyim bende çok sevdim :D Parlama olayına bir çözüm getireceğim aydınlık olsun diye pencere yanında çekiyorum ama bu seferde parlama oluyor.. :)Koyu göz makyajını bende seviyorum blogumdada var uygulamaları :)

    M¥PriNcessS çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim fikirlerin ve önerilerin için sağol

    isabel sen beğenmedin mi peki? ben sevdiğim için hemen hemen hergün sürüyorum :D

    Adsız aslında haklısın ben bile kartım olmasına karşın alırken zorluk çekiyorum :D

    ÖZLEMM neden kızayım canım her türlü önerilerinize açığım :D aslında dediğiniz yapılabilir ama takipsiz kargoyla geldiği için gelir gelmez vs diye stres oluyorum :) Shewolf gelsin onunla birlikte bakarız o zaman :D

    YanıtlaSil
  9. vuhuu gercekten süper fikir.... ama kesinlikle kapıda ödemeli olsun olurmu canlarım... zaten shewolfun ptt hesabı vardı, onunla kapıda ödemeli yollayabilirsiniz balböcüklerim.... lütfen bu konuyu bir düşünün... ama ehemmiyetle :))) sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. ojelerinin rengi çok güzel bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. canım izledim yine.ve o sırada aklıma geldi sana sözüm vardı.makyaj acemilğmi videoya çekicektim eğlencktk:)).buaralar yoğunum yeni işe başldım.ama ilk fırsatta sözümü tutcam.

    ürün çok güzelmiş,ilk kez duydum sayende.teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. chunli şimdiden tşklerr
    bu arada bende senin gibi elmacık kemiği özürlüyüm flormarın ikili 115 numarasınımı alayım yoksa tekli bir allık mı?? sanırım kahve tonlarında 85 numara var (aslında kontür iiçin sen fikrini söylesen daha iyi olur)bu arada ten rengimizde aynı sayılır ama senin tatilden önceki rengin diyelimm:))
    özlemm

    YanıtlaSil
  13. hoşgeldin fıstık :) bir de gece makyajı videosu alsak mı? şöyle ışıl ışıl bir şey olsun ama. bu arada bu videonu da beğendim,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Adsız :) konuşalım bakalım olursa kokoşh dükkanda satışa çıkarırız :)

    Adsız teşekkür ederim flormarın ojesi :D

    Cingifilli evet sözün vardı amaaa hala yok video :D bende başka arkadaşları izleyince kendimi kötü buluyorum :D aman maksat eğlenmek olsun yaptıklarımı paylaşmak olsun napalım bea :D

    ÖZlem benle aynı cilt tonuna sahipsen ikili olanın rengi kontür icin acık gelebilir :) Yinede deneyip yüzünde görmeni tavsiye ederim.. :)

    Ruhan hoşbuldukkk!! :D Gece makyajı içinde bir video hazırlayacağım şöyle takma kirpikli filan :D

    YanıtlaSil
  15. lütfen bu ürünü satışa çıkarın bende almak isterim bir tane....kapıda ödemeli olsun ama..... seçil

    YanıtlaSil
  16. Bak bende bu ürünü ilk senden öğrendim.
    Daha sonra o beyazlık oturuyormu yani normal tonuna geri dönüyor mu?

    Videolar çok yararlı oluyor. Bak senden sıksık renkli göz makyajları istiyorum ona göre :)))

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok beğenilen bir ürün ama sendeki duruşunu beğenmedim.rengi mi tutmamış acaba. sanki bütün suratta toz pembe allık sürmüş gibi olmuş

    YanıtlaSil
  18. Adsız vallahi zaman bulamıyorum o işler icin bir kafam rahat olsun bakarız

    Mor kelebegim mcxx yavrum!! denemek istersen gelirken getireyim sana :D

    Adsız bu konuda biraz haklı olabilirsiniz zira ben video cekerken baya bronztum o yüzden rengimde farklı cıktı.. Ama alt tonu pembe bir ürün yani benim gibi sarı bej tonlularda hafif pembelik oluyor

    YanıtlaSil
  19. merhaba,
    bende missha almak istiyorum ama ne yazık ki internetten alışveriş imkanım yok.keşke diğer adsızların dediği gibi birileri alsa biz de ondan satın alsak..
    çok denemek istiyorum çünkü,kullanıp da olumsuz orum yapan kimse görmedim.
    deniz

    YanıtlaSil
  20. merhaba,
    bende missha almak istiyorum ama ne yazık ki internetten alışveriş imkanım yok.keşke diğer adsızların dediği gibi birileri alsa biz de ondan satın alsak..
    çok denemek istiyorum çünkü,kullanıp da olumsuz orum yapan kimse görmedim.
    deniz

    YanıtlaSil
  21. Denizcim merhaba :) bu vidoyu hazırladıktan sonra gelen talep dogrultusunda Shewolf arkadaşım kokoş dükkanımızda 15 e yakın missha sipariş edip satışa çıkardı bende blogumda duyurusunu yaptım.. :) Zaman zaman yine satışları yapıyoruz arada sırada kontrol edersen belki denk gelirsin dükkanımızın linki;
    http://kokoshkizlarindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. aa hiç haberim yoktu,zaten bu blogu da yeni keşfettim:)ama bundan sonra takip edeceğim.çok teşekkürler.umarım denk gelirim.
    deniz

    YanıtlaSil
  23. merhaba, Missha siparişimi vermiştim henüz elime geçmedi,bakalim nasilmiş diye araştirirken senin blogunla karsilastim.
    inanılmaz güzel,inanilmaz hoş videolarin olmuş.
    Sadece içtenlikle tebrik etmek istedim :)
    şunu da soylemeden geçemiycem, blogunu sık kullanılanlarıma ekledim bile :)

    YanıtlaSil
  24. @ Deniz umarım keyif alarak takip edersin :D

    @ Kadınca :D beğenip güzel yorumlarda bulunmanıza çok sevindim :) Umarım bundan sonrada keyif alarak takip edersiinizz

    YanıtlaSil
  25. kokoshkızlarındükkanında yok ama missha artık :( tam alıcaktım tekrar satış yapacak mısınız? kolay gelsinn :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara