Fondöten,

Mac Studio Fix Fluid Fondöten!

10:29 chunlibeauty 11 Comments


Karma bir cilde sahipseniz, kapatıcılığı iyi ve renk seçeneği bol olan bir fondöten arıyorsanız MAC'in Studio Fix Fluid'ne bakmanızı tavsiye ederim. Bugüne kadar kullandıgım en iyi fondöten diyebilirim..NC30 rengi cildimle aynı renk.. Cildimizi pürüzsüz ve mat bir görünüme kavuşturuyor.. İçinde bulunan yumuşak pudra ve yuvarlak polimerler sayesinde cildimizdeki gözenekleri ve lekeleri çok iyi kapatıyor.. Silica kabukları ciltteki yağın hem dengelenmesini hemde emilmesini sağlıyor.. Ayrıca rengi cildimizle bütünle$tiği için çok doğal bir görünüm sağlıyor..Cilt bakımına gittigimde oradaki estetisyen bile hayran kalmı$tı.. :) o derece yani!! Bu ürünü  187 numaralı fırcayla kullanmanızı tavsiye ederim.. (187 nin Resimi aşağıda var) MAc 187 fırcanın fiyatı 80 küsür olmalı.. O kadar para veremem derseniz İnglot fırça TIK TIK alabilirsiniz.. Yada en güzeli MAC Kalitesindeki Sigma Fırçalardan sipariş verebilirsiniz TIK TIK.. Fondötenin renk seçenekleri için  TIK TIK


Benzer Yazılarım

11 yorum:

  1. bu fondöteni bende merak ediyordum henüz alamadım ancak alınacaklar listeme ekledim.. Açıklayıcı bilgiler için teşekkür ederim chunlii

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Sevdacım :) memnun kalacagını ümid ediyorum :) eger alırsan payla$ımlarını beklerim her zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanıyorum bu fondöteni, gerçekten çok başarılı bir ürün. anlattığın kadar ve fazlasıda var. Alacak arkadaşlar için çok doğru bir seçim olacağı garanti :) Yanlız bende şimdi ayrıca clinique'nin even better'ınıda kullanıyorum. o da güzel bir ürün, tavsiye edebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. cok te$ekkür ederim canim.. Clinique eminim cok iyidir ama ben sevdigim üründen kolay kolay vazgecemem.. Sanirim ten makyajimda baska bir fondoten denemicem :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle beni Studio serisinin bu 3 ürünüyle tanıştırdığın içinn çoook teşekkür ederim sana tatlışımm :)) hayatımda ilk defa fondöten kullandım ve bu ilki de Studio Fix Fluid ile yaşadımm tek kelimeyle anlatabilirim ancak ben bu ürünü; Muhteşemmm :))

    YanıtlaSil
  6. busecim yeni bi fondoten arayışındaydım tavsiyen üzerine bunu denemeyi düşünüyorum tabi bu ürünle ilgili hala düşüncelerin değişmedi dimi :)

    YanıtlaSil
  7. Dilosh memnun kalmana cok sevindim :) gerci senin bu tarz ürünlere ihtiyacin yok ama :)

    Zeynepcim benim degismeyen tek fondotenim diyebilirim :) ben cok seviyorum.. Sen severmisin bilmiyorum senin cildinde oldukca güzel görünüyor belki agir gelebilir sana emin degilim denemeden karar verilmiyor :D

    YanıtlaSil
  8. canım cevap için teşekkür ederim :) almadan önce mutlaka deniycem.

    YanıtlaSil
  9. seval arkadaşıma katılıyorum o kadar fondöten denedim clinique even better fondöten kadar güzelini daha görmedim arkadaşlar...bi deniyin ve cildinizdeki farkı görün...hem çok hafif, hem kapatıcı,hem leke düzenleyip yok edici,hem aydınlatıcı,hem yağsız,hem parfümsüz,hem cok doğal duran....daha ne olsun.....ayy reklam gibi mi oldu ne.... sadece biraz faydam dokunsun istiyorum...dua ediceksiniz.sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. seval arkadaşıma katılıyorum o kadar fondöten denedim clinique even better fondöten kadar güzelini daha görmedim arkadaşlar...bi deniyin ve cildinizdeki farkı görün...hem çok hafif, hem kapatıcı,hem leke düzenleyip yok edici,hem aydınlatıcı,hem yağsız,hem parfümsüz,hem cok doğal duran....daha ne olsun.....ayy reklam gibi mi oldu ne.... sadece biraz faydam dokunsun istiyorum...dua ediceksiniz.sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  11. seval arkadaşıma katılıyorum o kadar fondöten denedim clinique even better fondöten kadar güzelini daha görmedim arkadaşlar...bi deniyin ve cildinizdeki farkı görün...hem çok hafif, hem kapatıcı,hem leke düzenleyip yok edici,hem aydınlatıcı,hem yağsız,hem parfümsüz,hem cok doğal duran....daha ne olsun.....ayy reklam gibi mi oldu ne.... sadece biraz faydam dokunsun istiyorum...dua ediceksiniz.sevgilerimle....

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara