Far,

L'OREAL HIP Pure Pigment Shadow Stick - Mesmerizing (338)

13:02 chunlibeauty 6 Comments


Acw Siparişimizde Lorealin yeni çıkardıgı hip ürünlerinden almıştım daha öncekiler
Hip Allık için        TIK TIK.. 
Hip Far Bazı için  TIK TIK..
Bu yeşil farıda gözüme kestirmiştim ve sepete atmıştım.. iyikide almışım harika bir yeşil.. yeşiller arasında favorim bu oldu diyebilirim :)  mel lenslerimle artık bu farı kullanıyorum :D
Islak ve kullanılabiliyor.. Gözümün altına uyguladıgımda hiç akma yapmadı.. Bayıldım!! keşke burdada olsada tüm renklerinden alabilsem :(..
Bu Resimde kuru olarak kullanmıştım.. ıslak kullanınca daha koyu zehir yeşili renk cıkıyor :) onuda yarın görebilirsiniz :)

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. evet bende ilk gördüğümde çok beğenmiştim..
    güsel günlerde kullan balım :)

    YanıtlaSil
  2. wowww bayıldım tatlışım süperr ötesi olmuş ellerine sağlık :)

    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim balımmm :D

    Mor Kelebegim cok te$ekkür ederim :D beraber sürelim sürüştürelimmmmm:D

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel bir yeşil güle güle kullan çok hoş durmuş tatlım..

    YanıtlaSil
  6. bencede tonu cok guzel,gule gule kullanin.bir yildir loreal standina bakmiyorum,bi gidip bakmak gerek artik:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara