Eyeliner,

İnglot Mat Koleksiyon Jel Göz Kalemi 90

11:00 chunlibeauty 12 Comments

Kampanyadan aldığım diğer bir üründe uzun zamandır almayı planladığım İnglot Mat Koleksiyon Jel liner dı. MAC Fluidline siyah rengi elimde mevcut olduğu için İnglottan koyu kahve rengini tercih ettim :) 
Dün uyguladım eliniz liner uygulamaya alışık değilse size zor gelebilir çünkü çabuk kuruduğu için hızlı liner çekmek gerekiyor.. Ancak yapısını + kalıcılığını çok beğendim.. Ayrıca MAC Fluidline göre gramajı daha fazla ٩(●̮̮̃•̃)۶ 
Dipnot: Uygulama yaptıktan sonra fırçanızı hemen yıkamanızı tavsiye ederim kuruduktan sonra çıkarması işkence oluyor :)



 Kremsi ve ince bir yapısı vardır.
Hızlı bir şekilde kuruduğu için çabuk uygulama yapılmalıdır.
Sadece bir uygulamadan sonra ideal kapatma sağlar ve zengin renk verir.
Kırışmaz ve bulaşmaz.
Paraben içermemektedir.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
Fiyatı : 33 TL
5.5 g/0.19 US OZ

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. Sana katılıyorum Chunli'm ben aceleyle çıktığım için fırçamı temizlememiştim sonuç maalesef fırçanın kıllarını yolmamla bitti =) E.L.F'in fırçasıydı sanırım o yüzden hoyrat davrandım =) MAC yada INGLOT olsa cici cici yıkardım (= Ne kadarda zalimmişim yahu >_<

    YanıtlaSil
  2. bide avonun yeni çıkan jel eyelinerlarına bak bakalım....offf ki ne offffffff............ne akma ne bişe.....harika eminim çok seviceksin...supershock dantelli seriden yeni çıkan eyelinerlar ok?

    YanıtlaSil
  3. @ Jade-MakeUp evet ya bende ptesi yaptıkdan sonra yıkamadım eve gidince yıkayayım dedim tabi kurumuştu :) çıkarması hayli zor oldu

    @Adsız tamam onunda başka bir rengini alır denerim :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi güzelmiş. Tam kopkoyu kahve... Kahve sürmek isteyip te siyah mı sürsem acaba arasında kalınca hiç düşünmeden bu renk alınır ve uygulanır. Bu arada bence bütün krem-jel eyelinerlar aynı kalite. Hangi markayı kullandıysam sonuç müthiş. Kabın içinde ne kadar süre kurumdan kaldığına, rengine ve gramaj-fiyat doğrusuna bakıp alınabilir...

    YanıtlaSil
  5. @FashionMakeupFreak yorum için çok teşekkür ederim :) bende aynen senin gibi düşünceyle bu rengi tercih ettim açık kahve vs pek sevmiyorum bu renk hem siyah gibi hava veriyor hemde doğal duruyor :) diğer markaları henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Inglot'lardada ayın belli zamanında indirim varmı Mac gibi Burcu

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bende bunun siyahını aldım.Ne kadar dayanıyo acdıktan sonra benim ilk jel eyelinerımda.Ona göre kullanımına dikkat ediyim:)

    YanıtlaSil
  8. @Adsız Park Bravo kartına indirimleri varmış bende yeni ögrendim ama inglot zaten devamlı bir kampanya yapıyor o yüzden uygun fiyata birşeyler almak her zaman mümkün oluyor

    @Benli Begonya fırçaya ürünü aldığınızda ters cevirin fazla hava almaması gerekiyor aksi takdirde cabuk kuruyup kullanılamayacak hale geliyor.. Ben MAC fluidline kurumamasına dikkat ederek yaklaşık 9-10 ay bitirene kadar kullandım.. Buda muhtemelen kullanma oranına göre 1 sene civarı gider :)

    YanıtlaSil
  9. rengi çok güzelmiş.jel eyliner hiç kullanmadım sürmesini başarabileceğimide pek sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Bnden baska cikolataya bnzeten ve yemk isteyn oldu mu acaba :)

    YanıtlaSil
  11. @Bilgece ben gel liner kullanmaya başladığımdan beri kalemlerimi rafa kaldırdım kullanımı sıvı linerlara göre daha kolay :)

    @Ozg hauehee olsa bile bunu ilk diyen sensin :D

    YanıtlaSil
  12. loreal kalem seklınde kullanırım eyelınırımı ama chunlının yazısını okuduktan sonra ınglot eyelıner 35fırcasını25tl ye aldım jel ılkdefa kullandım ama kalemde kuyruk verırken zorlanıyordum bunun fırcasındamıdır keramet bılemıcem elın ıster ıstemez gıdıo bence herkes fırcayı rahatlıkla kullanabılır loreal dısında bı markayla daha tanıstım sayende takıntılıyım bıraz ve kalıcılıgı supeeeer tsk ederım:)))tatlım!!!

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara