Dove,

Boyalı Saçlarım İçin Dove Regenerate Nourishment Serisi

08:14 chunlibeauty 0 Comments

Saçlarımın rengini yıl içinde milyon kere değişmişimdir herhalde. Dore kumral, ombre, küllü sarı, full gri, ombre gri ve sonrasında tekrar ombreli sarı saçlara dönüş.. Bir de bunların yanında kabaran saçımı iki üç günde bir düzleştirip ya da maşalıyorum.. Tüm bunların sonucunda saçlarımı çok sık kestirmediğim için uç kısımlara doğru epey kurumuş saçlarımla boğuşuyorum :)..  Normalde hacimlendirici şampunlar kullanırken kuruyan saçımı onarmak için Dove'un yeni çıkardığı Regenerate Nourishment (Kırmızı Seri) sine geçiş yaptım. Bugün de sizlerle bu seri hakkında edindiğim deneyimimi paylaşmak istiyorum. 


İşlem görmüş ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiş bu yeni seri, Kırmızı Yosun ve Keratin Nutri
Kompleks içeren  bir formüle sahipmiş. Seri 4 üründen oluşuyor;  ben şampuan, saç bakım kremi, serum ve yağın birleşimi olan serum-in- oil'ini kullanıyorum. Maskesini de alabilirim belki.. 

Öncelikle şampuandan başlayacak olursam saçlarımı diğer markaların muadil ürünlerine göre ağırlaştırmadan temizledi. Formülünde kırmızı yosun ( Büyük sıcaklık değişikliklerinin yaşandığı pek çok çevresel faktöre rağmen canlı kalabilen bu kırmızı yosun türü, hücrelerinde barındırdığı zengin polisakkaritin ve nem tutma özelliği sayesinde protein yapısını daima güçlü tutabilme yeteneğine sahipmiş.) ve Keratin Nutri Kompleks bulunuyor.

Serinin saç bakım kremi de şampuanlama sonrası karışan saçlarımın kolayca açılmasını sağlıyor. Diplere getirmeden uygulama yapıp biraz bekletiyorum. Ardından duruluyorum. 



Serinin tabiiki de en sevdiğim ürünü (saç serumu takıntılı biri olarak) Yağ ver serum birleşiminden oluşan Serum-in Oil'i.  Yağ özelliği sayesinde saç telinin içine daha iyi penetre
oluyor, serum özelliği sayesinde de, yıpranmış saçı onarmaya yardımcı oluyor. Bu sayede daha canlı ve bakımlı görünüyor saçlar. Saçlarımın uçları çok kuru olduğu için hem banyo sonrası, hem de her gün saç uçlarıma uyguluyorum. Saçlarımı ağırlaştırmadan parlaklık ve yumuşaklık katıyor. Ayrıca kokusunu da çok sevdim :)


Tatile giderken de bu ürünleri çantama attım. Malum güneşi ve denizi gören saçlar kendini kaybediyor resmen :) Es kaza geçen tatilimde saç bakım ürünlerimin olduğu çantayı evde unutunca kuruyan, karışan ve kabaran saçların ne büyük eziyet olduğunu anladım. Bundan sonra asla böyle bir hata yapmam :) Siz de tatile giderken kullandığınız saç bakım ürünlerini sakın unutmayın.

Fiyat bilgisi:
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Şampuan: 16.90 TL
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Saç Kremi: 16.90 TL
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Saç Serumu: 19.90 TL
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Bakım Maskesi: 19.90 TL

Benzer Yazılarım

0 Yorumlarınız;:

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara