Altıncı Cadde,

İnstagram Derlemesi ''Evimdeki Dekorasyon''

16:51 chunlibeauty 65 Comments

 Merhabaalarr! Bugün daha önce blogda hiç paylaşmadığım bir konuda post hazırladım.. İnstagramda makyaj, makyaj ürünleri, saç stilleri gibi paylaşımlarımın yanında zaman zaman evimde yaptığım kokoşlukları da paylaşıyorum :) Özellikle her hafta sonu detaylı temizliğimin ardından banyomun dekorunu değiştirmeyi çok seviyorum :) Hadi bakalım neler yapmışım, neler almışım, nasıl kullanmışım hepberaber bakalım :)

İlk önce banyodan başlayalım, yalnız şunu belirteyim evde çift banyo olduğu için biri benim biri eşimin diye bölüştük :) Bu yüzden benim kısmım fazla kokoş, onun kısmı daha küçük olduğu için çok sade :) O yüzden daha fazla feminen banyom :)
Pembe beyaz dekorumda gül şeklinde mum  English home ,  Kalpli üstünde çicek olan kutu aslında bir mumluk onuda Rossmandan almıştım,  Çiçek Tepe Home 'dan, Sol köşedeki kalp dekorda Linensten,  Yanan renkli mumda Air Wickin kokulu mumu :)
Bu da başka bir haftadan; Mor Çicek Tepe Home 'den, Fırçalığa koyduğum aksesuarlar canım arkadaşım Shewolf'un yaptığı aksesuarlardan , Mor El havlusu Cosmed'in geçen sene göndermiş olduğu kutudan çıkmıştı :)
 Yine başka bir haftadan; English Home den aldığım gül formunda mumlar ve yasemin kokulu bambu çubuklarına bayılıyorum! :) Bu arada dekor olarak kullandığım kalp şeklindeki keçeler Avon'un göndermiş olduğu paketin üzerindeydi.. Kutunun üstünden söktüm banyoya dekor olsun diye serpiştirdim :)
Bu da kırmızı beyaz temam :D

 Banyomun en son hali şu an böyle; İkeadan aldığım mumlukları fırçalık olarak kullandım, ayrıca dekor tepsiye de tüm parfümlerimi dizdim.. :) Bilmem fark ettiniz mi ama İkea peçeteliği ben saksı&vazo olarak kullandım ve içine çiçek yerleştirdim :) Sanırım en içime sinen diğerlerine nispeten daha sade olan bu dekor oldu :)
Peçeteliğe uygun olsun diye dün Park Bravo'dan bu gülleri aldım :)
Gelelim Oturma odasına :)
Banyomdaki gülleri çok sevdiğim için Oturma odasına da bunlardan koydum; İkea fenerim ve ikea saksımla çok güzel uyum sağladılar ;
Altıncı caddeden böyle ferforje ürünler alıp evin belli yerlerine yerleştirip cicekle doldurdum ;
 Buda konsolda ki görünüm :) Mum sevdamın ne boyutta olduğunu anlamışsınızdır herhalde :)
 Koltuğumu değiştirme gibi bir planım var ama eşimle ortak bir koltuk bulamadık.. İşte bu dediğimiz koltuk takımını bulana kadar koltuğa English Home 'den şal ve böyle güzel yastıklar aldım

 Mutfakta neler oluyor derseniz mutfağım siyah beyaz gümüş renklerde :) Mutfak tezgahında cok fazla eşya koymayı sevmiyorum

 Bu yüzden tezgahın en köşesine mutfagıma uygun olarak;
Altıncı Cadde'den aldığım fener ve Papia 'nın göndermiş olduğu peçete ve halkalarla bir dekor yaptım;

:) Herkesin beğeneceği tarzda zevkim yok ama bende bu şekilde kokoşluklardan hoşlanıyorum.. Takip eden, seven & sevmeyen herkese teşekkürler :)

Benzer Yazılarım

65 yorum:

  1. Genel olarak dekorasyon sahane ama en cok banyoya bayildim ne guzel olmus oyle ciceklerlw mumlarla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kokoşluk akıyor banyomdan :) hep kendimi süslemiyorum işte evimde süslü :P

      Sil
  2. merhaba banyonun tasarımını ve kullandığın aksesuarları çok sevdim, renkleri gayet uyumlu fresh ve romantik bi hava yaratmışsın banyonda tamda bir banyodan bekleneni uygulamışsın tebrik ederim canım. dekorasyonla ilgili danışmak istediğin bir şey olursa yazabilirsin seve seve cevaplarım mesleğim gereği bu konuda iyiyim sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çook tşk ederim!! İşi bilen birinden böyle yorum almak harika! :)

      Sil
  3. Her hafta banyo dekorunu yenilemen çok hoş.Dekor tepsiyi nereden aldın?Çok şık.Ayrıca o ıkea saksılar her işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) temizlik yaparken herşeyi kaldırınca hadi değiştireyim diyorum :) uğraşmayı da çok sevdiğim için durmadan değiştiriyorum :)

      Sil
  4. Buse ben her nedense senin makyaj aynanı çok merak ediyorum banyona da baylıyorum makyaj aynanı masanı paylaşırsan çok sevinirim öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benim öyle düşündüğün gibi bir makyaj bölümüm yok... Makyajımı genelde işyerinde yaptığım için çokta ihtiyacım olmuyor.. Ama evdeysem banyonun ışıkları yeterli geliyor :) zira banyo cekmecelerimde full makyaj malzemeleriyle dolu :)

      Sil
  5. romantik çok hoş bayıldım banyoya

    YanıtlaSil
  6. bence herşeyiyle harika benim zevkime çok uygun bayıldım tek kelimeyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook mutlu oldum :D biraz fazla kokoş olduğu için herkesin zevkine hitap etmez o yüzden .)

      Sil
  7. başta tabiki banyo olmak üzere evin dekarasyonu şahaneee :) güle güle oturunn :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D çook tşk ederimm!! Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  8. yemek son fotodaki gibi bir ortamda yenilirse, insanın iştahı iyice açılır. Mükemmel olmuş, ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol :D yiyin gayriii ne olacak :) şaka bir yana papianın peçetesi için dekor yapmıştım yoksa normalde eşimle yediğimiz sofralarda o kadar özenmem :)

      Sil
  9. Harika detaylar...Mumlara bayılırım :) Banyo dekorasyonlarına bayıldım,zevkimiz benziyo ellerine sağlık her hafta farklı bir renk olması da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çoook tşk ederim. Tekdüzelikten cok sıkılırım o yüzden durmadan değiştirim :) siz sadece banyoyu görüyorsunuz ama evin her odasını mobilyalarda dahil çekip farklı bir dizayn yaparım :) gerçi son zamanlarda çok yapmıyorum ama çok seviyorum değişimi :)

      Sil
  10. Instagramda ve twitter da zaten hepsini görmüştüm ve çok beğenmiştim..Banyon çok hoş romantik:) mumlar harika, ellerine sağlık..

    http://shimmershe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çook tşk ederiim!! Hem orda beğenip hemde gelip buraya yorum bırakmanız beni mutlu etti :) yorum yazan parmacıklarınız dert görmesin :)

      Sil
  11. makyajda olduğu kadar dekorasyon konusundada oldukça zevklisin :) ben instagramdan takip ediyorum seni beylikdüzünde olduğunu biliyordum balkonun resminden hangi binada olduğunuda anladım çok yakınız :)eşinle güle güle oturun..

    YanıtlaSil
  12. Her şey o kadar mükemmel ki, fotoğraflara bak bak doyamadım=) çalışan bir bayana göre eviniz çok temiz ve düzenli. her detayı çok beğendim, eviniz çok zevkli döşenmiş maşallah, ağız tadıyla oturun bir ömür=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiiim!! Eşimde bende düzeni çok seviyoruz:) beğenip yorum bıraktığınız için sonsuz tşk ederiiim :)

      Sil
  13. banyonun kokoşluğunu ve salondaki o bisikleti çok sevdim. çok zevklisin bence canım. güle güle otur hep =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) çoook tşk ederiiimm canııım! Rabbim herkesi yuvasında mutlu etsin :))

      Sil
  14. Mor renge hasta biriyim ve banyona bayıldım.
    Demek seninle baya yakınmışız sen e-5'in bir yanında ben diğer yanında gerçi ben sahil tarafına daha yakınım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) morla beyazın uyumunu bende çok beğenirim :) lol:) yakınmışız baya belki Marmarapark avm de yanından gecip gitmişimdir :))

      Sil
  15. mutfağın çok güzelmiş :)
    banyonun üstündeki çiçekler kalpler, keçe dimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiim :) banyodaki kalpler keçe :)

      Sil
  16. Evin çok güzelmiş, bana göre her konuda çok zevklisin :) Evinde güle güle otur ablacımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederim canıııım! Hepimiz ağız tadıyla mutlu mesut yaşayalım :)

      Sil
  17. Instagramdan takip eidyorum, banyo senin elinden kacmiyor hic :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) çook tşk ederiiim :) beğenip buraya yorum bıraktığın için kocaman sevgiler:)

      Sil
  18. bende çok beğendim canımm,iç açıcı ferah bir okadarda cici :)

    YanıtlaSil
  19. çok güzell döşemişsin cennet ıbı her yerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) eksiklikler var yenilenmesi gereken mobilyakar var ama yinede evim bana cennet :)

      Sil
  20. Harika olmuş tasarımın!kolay kolay beğenen biri değilimdir ev dekorlarını fakat gerçekten zevklisin.
    sevgiler,banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy çook tşk ederriim :) tabiii cayımı alıp geliyorum :)

      Sil
    2. Hihih rica ediyorum(= Gel gel beklemedeyim,bak en azından kekimin pastamın tadına beğenmessen gelmessin birdaha emrivakiyi sevmem :))

      Sil
  21. Harika olmuuş!Koltuğun üstündeki gül şeklindeki yastıklara bittim.
    Ayrıca ikea ürünlerini banyoda çok güzel kullanmışsın gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çook tşk ederiiim!! Beğenmene çok sevindiiiim :))

      Sil
  22. ben bayılıyorum instagram paylaşımlarına, ev dekorasyonuna bende çok düşkündüm ta ki kızım yürümeye başlayana kadar, ne varsa kırıp kopardığından bu sıralar minumum eşya alıyorum ama zevkle takip ediyorum dekorasyon zevkini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) çoook tşk ederiim canıım! Bende cocuk olunca öyle rahat rahat takılamayacğım bari şimdiden hevesimi alayım diye bol bol uğraşıyorum :))

      Sil
  23. Evinin değişik bir havası var bir o kadar kokoş ama bir o kadar sade ve zevkli :) Bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) çook tşk ederim canıım !! Hemen ışınlanıyorun bloguna :)

      Sil
  24. ya ne kadar güzel bir ev, dekorasyon süpersin valla her fotoğrafa 3-4 kez bakıp detayları inceledim... Banyon zaten engüzeli ve kokoşu süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokoşluğu en çok banyoda yapabiliyorum :) güzel yorumun için sonsuz tşkler :)

      Sil
  25. Ben instagram'da takipçinim.Bayılıyorum detaylara;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederim canım çoook öpüyorum seni :)

      Sil
  26. vayyy cok güzeldi bayıldım resımlere bakarken valla.. elınıze sağlık gayet zevkle döşenmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ay çok tşk ederim! Biraz kokoş oldugu için beğenmeyenler olur demiştim ama birbirinden güE yrumlar beni çok mutlu etti :)

      Sil
  27. ne kadar zevkli ne kadar özenlisiniz çok çok hoş, kombinler çok zevkli ve bakılası gözlerimi alamadım açıkcası:)

    blogumda naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çooook memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiim:) çekilişe geç kaldım sanırım ama blogunu takipteyim :)

      Sil
    2. Merhaba, geç kalmadınız 21 nisan da son bulacak çekilişim:) teşekkürler, takipte olmanız beni çok mutlu ediyor doğrusu, sevgiler:)

      Sil
  28. merhaba, busecim yine dekorasyonlarin birbirinden guzel olmus, bende mum delisi olarak ikeadan aldigim feneri yakip oturmakdan cok keyif aliyorum.. fikirlerin, zevlerin hosuma gidiyor seni begeniyle takip ediyorum.. bende gul yastiklardan istiyordum sen internetten english home sitesinden mi aldin ben baktigimda yoktu gul yastiklardan bulamamistim.. evinde ve hayatinda guzellikler seninle olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok tşk ederimm cnmm! Mum yakmak insana huzur veriyor :) gül yastıklar online sitesinde vardı ama stokları bitmiş olabilir. Ama geçen mağazaya gitmiştim hala satışta var ve indirimli :) ayrıca yasemin kokulu bambu cubuklarını bulursan mutlaka al çok güzel koku veriyor :)

      Sil
  29. Ay merak ettim simdi gece gece yasemin kokulu bambu cubuklarini saoll canim yastiklara bakmaya gittigimde ondan da alicam guzel kokulu herseye bayiliyorum tesekkurler harikasin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhihih ben çok seviyorum işyerinde bile kullanıyorum :D öperim çok çok :)

      Sil
  30. oyy çook tşk ederiiim çok tatlısın :D beğenmene çook sevindim!

    YanıtlaSil
  31. Buseciğim valla ben yorum bıraktım sanıyordum sanırım bırakmamışım, ipad safari sağolsun, diyorumki kendi kendime bu kız bana niye yazmıyor:)))))
    IKEA saksı kaplarını kullanış şekline bayıldım! Sana sormak istediğim birşey var, fikir verebilirsen sevinirim: benim çookk fazla ojem var ve açıkçası ben de almaya devam ediyorum, eşim de ellerimi ve tırnaklarımı sevdiğinden güzel bir renk gördü mü bana oje alır!:))) yalnız bu ojeleri 10 senelik evliliğimde nerede nasıl muhafaza edeceğimi hala bilemedim/beceremedim:)) Açıkta bıraksam toz içinde kalıyorlar, az buz da değiller.. Ne yapsam?? Çekmece mi raf mı kutu mu?? Kutu ise nasıl bir kutu?? Raf ise nasıl bir muhafaza şekli?
    Sen ojelerini nasıl saklıyorsun?
    Çok zor birşey sormadım umarım;)))) şimdiden teşekkürler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canııımm:) onu diğer instagram başlığına yazmıştın hata yok yan :D ojeleri ikealarda kutular var bence onlara koyup cekmecede sakla hem ışık görmediği için daha gec bozulur hem de tozlanmazlar :D ben kutularda saklıyorum vallahi :)
      İkealarda seffaf bölmeli kutuları tavsiye ederim yani

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara