Allık,

Loreal Hip Blendable Blushing Creme Coquette

14:01 chunlibeauty 6 Comments

Yine paketimden çıkan bir ürünü tanıtayım dedim :) Loreal Hip Blendable Blushing Creme Coquette ; Loreal Hip serisi henüz Türkiye'de yok.. Gelirmi gelmezmi bellide değil.. İnşallah gelir!!! Acw siparişimizde bu allığı ucuz görünce deniyeyim diye attım sepete :) Daha önce Loreal Hip serisinden Far bazını şu postumda yazmıştım TIK TIK.. Lorealin bu krem allığındanda çok memnun kaldım.. Renkler yoğun uygulaması kolay..  Parmaklarınızlada uygulayabilirsiniz fırça yardımıylada bu tamamen kendi kullanımınza bağlı :) ben 188 nolu fırça ile uyguladım rengini hafif verdi.. başka yogun kıllı bir fırçayla uygularsanız daha yoğun pembe tonunuda yakalayabilirsiniz.. Neyse lafı uzatmadan resimlere geçelim :)
Flaşhlı hali

Flaşsız Hali
Kutusu hem alttan hem üstten açılıyo :)  bunu ilkten farketmemiştim :) Vespanın sayfasında bu ürünü görünce orda farkettim :)  Arka kısmındada aynası varmış :)
P.S: Bu allığımla yaptığım Makyajlarım;

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. chunlii, sana bronz daha cok yakışıyor

    YanıtlaSil
  2. pembe allık hiç vazgeçemedğim şeyy ve buda çok güzel:)
    güle güle sür pembe pembe gez :)

    YanıtlaSil
  3. allık çok güzel durmuş,rengi fln çok doğal bide cici.. ama bnde bronz makyaj hastasıyım ve nedense hiç kullanamıyorum pembe allık fln. :)

    YanıtlaSil
  4. Moda(e)rator :D canım bende kararsız kaldım pembeyi cok seviyorum ama bronz sanki daha iyi gibi :D

    butterflyfeeling bende cok seviyorum pembeyi :D ama esmerlere daha cok yakı$tırıyorum :)

    xesrax :) bende yeni yeni bronz makyaja gecis yapıyorum bu aralar bronz makyaj daha cok hoşuma gidiyor :D

    YanıtlaSil
  5. pembe gönlüm sende :)))

    Güle güle kullan tatlışım ;)

    YanıtlaSil
  6. hhehehe pembe delisi senii sagol canımmmm

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara